کلمه کلیدی خود را وارد کنید

فعالیت‌های پرورشی

با ما همراه باشید:

مهـــــــــــــــــــــــــــــر مــــــاه

هفتـــــــــــه اول:

باز آمد بوی ماه مدرسه، بوی بازی‌های مدرسه
سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با نام و یاد خداوند متعال و آشنایی نوآموزان با محیط پیش‌دبستانی و مربیان عزیز آغاز شد. اولین روز از سال تحصیلی با حضور گرم نوآموزان آمادگی و پیش‌دبستانی و اولیا گرانقدر با گرفتن جشن آغاز شد. پس از آشنایی با پرسنل دلسوز استعدادسبز و مربیان گرامی، نوآموزان به اتفاق اولیا به جشن شکوفه‌ها دعوت شدند و بعد از پذیرایی با گرفتن جوایز کوچک و خوردن خوراکی نوآموزان پیش دبستانی را ترک کردند تا برای روزهای آینده آماده شوند.

هفتـــــــــــه دوم:

هفته‌ی دوم مهرماه با بزرگداشت روز آتش‌نشان و ایمنی آغاز شد. نوآموزان با رنگ کردن واحدکارهایی در این رابطه، این روز را ارج نهادند. همچنین در این هفته، روز جهانی عصای سفید و نابینایان بود، که مربیان گرامی توضیحاتی در این رابطه دادند. در پایان هفته با کاردستی‌هایی در رابطه با روز سالمندان، این عزیزان را ارج نهادیم و به نوگلان توصیه کردیم، بزرگترها را بیشتر از پیش قدردانی کنند.

هفتـــــــــــه سوم:

سومین هفته را با شعرهای پاییزی و کاردستی‌های رنگی آغاز کردیم. همچنین واحدکارهای آموزشی با مضامین بهداشت، علوم، ریاضی و… به نوگلان عزیز آموزش داده شد. همچنین در این هفته‌ی پرشور روز جهانی کودک را داشتیم، که با دادن جوایز به نوگلان این روز قشنگ را به آنها تبریک گفتیم.

هفتـــــــــــه چهارم:

در این هفته اردوی شاد رفتن به پارک را برای نوگلان عزیز در نظر گرفتیم. نوگلان با انرژی مضاعف و شادی بسیار برای روز اردو آماده شدند. در اردوی پارک نوگلان در کنار همکلاسی‌های خود بازی کردن و خوردن تغذیه هماهنگ را تجربه کردند.
در پایان هفته کلربوک‌های نوگلان به اولیا نشان داده شد تا روند کار این ماه را از نزدیک مشاهده کنند.

آبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان مــــــاه

هفتـــــــــــه اول:

اولین هفته با شادی و شور و نشاط نوگلان عزیز آغاز شد. این هفته با سرمای زیاد و گرمای وجود نوگلان رنگ و بوی دلگرمی داشت. این هفته را با شعرهای پاییزی و کاردستی‌های رنگارنگ به پایان رساندیم و همچنین ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام (ص) و حضرت رضا(ع) را ارج نهادیم و با دادن کاربرگ‎‌های مربوطه این روزها را یادآوری کردیم.

هفتـــــــــــه دوم:

در هفته دوم علاوه بر واحدکارهای پاییزی، تمرین شعرهای زیبا و نمایش عروسکی داشتیم. برای شاد کردن نوگلان عزیز شعرهای مربوط به ورزش و سرودهای زیبای ایران، بهار و … در فضا طنین‌انداز بود.

هفتـــــــــــه سوم:

این هفته با شهادت امام حسن عسگری و آغاز امامت حضرت ولیعصر مصادف بود. در پایان هفته ولادت حضرت محمدمصطفی را با شنیدن آهنگ‌های زیبا و واحد کار مربوطه تبریم گفتیم. در این هفته نوگلان عزیز با بازی‌های دبستانی در حیاط مدرسه باعث گرمی فضای پیش‌دبستانی شدند.

هفتـــــــــــه چهارم:

آخرین هفته آبان ماه به علت سرما  شدت برودت هوا دو روز تعطیلی اعلام شد و با شور و شعف نوآموزان همراه بود. در این هفته بیشتر به تکرار و مرور بر مکررات تاکید شد و واحدکارهای مربوطه با کاردستی‌های زیبا مربوط به فصل برای نوآموزان در نظر گرفته شد.

آذـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر مــــــاه

هفتـــــــــــه اول:

اولین هفته‌ی آذرماه را با سرمای زیاد و گرمای دلهای نوگلان آغاز کردیم. در این هفته واحدکارها و کاردستی های زیادی راجع به میوه های فصل پاییز و شب های زیبای یلدا آماده کردیم و نوگلان برای یلدا سرودی را آماده کردند تا درجشن زیبای بلدا با هم خوانی همدیگر این شب زیبا را مزین کنند.

هفتـــــــــــه دوم:

در این هفته پرسنل محترم در نظر داشتند نوگلان را به اردوی باشگاه کودک ببرند. در این راستا مدیریت محترم به اتفاق نوگلان همیشه خندان، به این اردوی تفریحی رفتند و روز شاد و پرهیجان برای نوگلان رقم خورد.

هفتـــــــــــه سوم:

این هفته را با نشاط خاصی شروع کردیم. چون این هفته نزدیک مراسم شب یلدا بود برای آماده سازی یلدا دکوراسیون یلدایی و پاییزی تدارک دیدیم و نوگلان عزیز را دعوت به همکاری برای تزیینات شب یلدا کردیم و همگی استقبال کردند. پایان هفته به خاطر آلودگی هوا مدارس تعطیل بود.

هفتـــــــــــه چهارم:

در پایان هفته از آقای خدائی عکاس محترم استعداد سبز تقاضا کردیم، برای عکاسی از دکور یلدا به همراه نوگلان عزیز به پیش دبستانی بیایند. جشن یلدایی زیبائی در استعداد سبز برپا بود. نوگلان با ظاهری آراسته و تم یلدائی به پیش دبستانی آمدند و با پذیرائی از آنها و دادن جایزه این روز زیبا به پایان رسید.

دـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مــــــاه

هفتـــــــــــه اول:

این هفته کاملا تعطیل بود و به خاطر آلودگی هوا بچه‌ها به پیش‌دبستانی نیامدند. ولی پرسنل محترم استعداد سبز در کانال پیش‌دبستانی تکالیف مختصری برای یادآوری مطالب درسی ارسال کردند.

هفتـــــــــــه دوم:

در این هفته پیش دبستانی تصمیم گرفت که نوگلان تغذیه هماهنگی داشته باشند و برای صرف این میان وعده خوشمزه همه باهم به سالن پیش دبستانی رفتند. همچنین در پایان هفته به اردوی آموزشی دندان پزشکی رفتیم و در این اردو نوگلان با یونیت دندانپزشکی آشنا شدند و از تحقیقات دندانپزشکی هم برخودار شدند.

هفتـــــــــــه سوم:

در این هفته پیش دبستانی برای نوآموزان آمادگی اردو خانه بازی در نظر داشت. در اردو خانه بازی نوگلان علاوه بر اینکه از فضای خانه بازی استفاده می‌کنند و لذت می‌بردند، با هم بودن و کنار دوستان بازی کردن را تجربه می‌کنند، که این باعث رشد اجتماعی و فکری نوگلان می‌شود. همچنین با دادن ماهنامه‌های پایان ماه، نوآموزان تکرار و تمرین مجدد را برای دروس گذشته انجام دادند.

هفتـــــــــــه چهارم:

این هفته  کارت سلامت بینایی سنجی توسط مرکز بینایی سنجی برای نوآموزان صادر شد. همچنین خانم دکتر قاضی نور برای معاینه کلی نوآموزان قبول زحمت فرمودند و به پیش دبستانی آمدند. قد و وزن بچه ها توسط مربی بهداشت مدرسه برآورد شد و کارت گواهی سلامت برای آنها صادر گردید.

بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمن مــــــاه

هفتـــــــــــه اول:

اولین هفته با تولد فصلی نوگلان در پیش دبستانی آغاز گردید. در این روز نوگلان با شور وشعف خاصی به پیش دبستانی می‌آمدند و واحد کارهای زمستان همراه با کاردستی‌های زیبا به نوآموزان داده شد تا با این فصل بیشتر آشنا شوند.

هفتـــــــــــه دوم:

این هفته، هفته‌ی پر از شور و نشاطی را پیش رو داشتیم. نوگلان همراه با مربیان عزیز در تدارک جشن انقلاب، کلاس‌‎ها را آذین بندی کردند و همچنین با کمک پرسنل محترم دفتر، تاج‌های تزیینی برای نوگلان آماده کردند تا در جشن انقلاب که در پیش دبستانی برگزار می‌شود، به عنوان هدیه به آنها تقدیم شود و باعث زیباتر شدن فضای پیش‌دبستانی شود.