TITLE

DESCRIPTION

کلاس های فوق برنامه

نقاشی :

نقاشی کردن در واقع مجسم کردن و به تصویر کشیدن رویاها و تخیلات و احساسات و حالات درونی کودک است.یکی از فواید نقاشی کردن افزایش مهارت های دستی کودک و تقویت عضلات دست او است. با افزایش سن و با بیشتر شدن این مهارت ها رنگ آمیزی کردن های او نیز بهتر خواهد شد. هماهنگی بین چشم و مغز و دست کودک و افزایش ارتباط بین این سه عضو بدن از دیگر فواید نقاشی کردن کودک است.یکی از مهم ترین فواید نقاشی کردن, پرورش خلاقیت کودک است که سبب خلاق شدن او و کسب موفقیت های بیشتر در آینده خواهد شد.

 

                  

رباتیک :

یکی از امور آموزشی که امروزه در دنیا به آن توجه می شود آموزش رباتیک به کودکان است.ذهن کودکان آماده ی ساختن و خلق کردن است. علم رباتیک نیز آن ها را به آرزوهایشان خواهد رساند.آموزش رباتیک به کودکان کمک بسیار زیادی به بروز خلاقیت هایشان خواهد کرد.شاید ساخته هایشان در این سن آماتوری و غیر قابل استفاده باشد اما الگویی مناسب را پیش پای دانشمندان و کارشناسان علم رباتیک باز خواهد کرد.رباتیک علمی است که هرچه جلوتر بروید پیچیده تر می شود.این پیچیدگی ذهن کودکان را به چالش کشیده و از آنها نوابغی در علم می سازد که مسلماً در سنین بالاتر رسیدن به همچین سطحی کار هرکسی نخواهد بود. آموزش رباتیک به کودکان می تواند هم بعنوان یک سرگرمی تلقی شود و هم پرورش افرادی که آینده ای روشن در انتظارشان خواهد بود.

 

 

ورزش :

عقل سالم در بدن سالم است، بدن سالم نیز باید از کودکی ساخته شود. ورزش در کودکان تعاریف خود را دارد که هدف از آن ارتقای اعتماد به نفس کودکان، ایجاد انگیزه برای بهتر زیستن، آموزش احترام به خود و دیگران و از همه مهمتر ایجاد احساس لذت در آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

این واحد آموزشی در سال ۱۳۸۸ به همت گروهی از متخصصین و فرهنگیان با تجربه با بهره گیری از روشهای نوین آموزشی و پرورشی و محوریت رشد و توسعه خلاقیت در نوآموزان تأسیس گردید.

شعبه یک استعداد سبز

نشانی: پل بزرگمهر, خیابان بزرگمهر  – کوچه ی شهید چمران ( در امتداد مادی نیاصرم ) – پلاک ۲۲, پیش دبستانی استعداد سبز شعبه یک

تلفن: ۳۲۶۵۷۰۷۳-۰۳۱ ، ۳۲۶۵۷۰۷۲-۰۳۱

پیش دبستانی استعداد سبز