TITLE

DESCRIPTION

فعالیت های پرورشی

با ما همراه باشید :

مهرماه

هفتـــــــــــه اول:

سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با نام و یاد خداوند متعال آغاز شد .

اولیـــن روز از سال تحصیـــلی با حضور نوآموزان آمادگی و پیش دبستانی که در طی جلسات معارفه شهریورماه با محیط پیش دبستانی و مربیان خود آشنا شده بودند شروع شد .

 

دراین هفته ضمن ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده برای نوگلان،در خصوص آشنایی بیشتر آن ها  با محیط و قوانین پیش دبستانی آموزش هایی ترتیب داده شد .

 

هفتـــــــــــه دوم:

هفته ی دوم مهرماه مصادف بود با روز جهانی آتش نشانی و ایمنی، توضیحاتی در این رابطه همراه با واحدکار مربوطه به نوآموزان داده شد

همچنین در این هفته روز جهانی سالمند را با توزیع کارت های رنگی بین نوگلان عزیز این روز مهم را جشن گرفتیم.

لازم به ذکر است در هفته فوق جلسه ایی جهت هماهنگی بین مربیان کلاسی و فوق برنامه و اولیاء گرانقدر برگزار شد .

 

 

هفتـــــــــــه سوم :

همزمان با روز جهانی کودک ضمن برگزاری جشن ویژه این روز و دعوت از گروه هنری و اهدا جوایز سعی برایجاد محیط شاد برای نوآموزان عزیز شد .

 

هفتـــــــــــه چهارم : 

در هفته فوق جهت ایجاد انگیزه و شور نشاط در نوآموزان عزیز توسط مسوولین پیش دبستانی اردوی تفریحی پارک تدارک دیده شد .

همچنین در این هفته عکس دسته جمعی کلاسی با حضور مربی مربوطه نیز از عزیزان گرفته شد تا سالیان سال برایشان خاطره این ایام  ماندگار باشد . لازم به ذکر است در هفته جاری برای والدین پیش دبستانی ۱ جلسه آموزش خانواده همراه با پرسش و پاسخ با موضوع راهکارهای سبک فرزندپروری با سخنرانی جناب آقای دکتر درخشانپور برگزار شد .

 

 

آبان ماه

 

هفتـــــــــــه اول: 

همزمان بود با رحلت حضرت رسول و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و به دلیل تعطیلات یک روز در میان و غیبت های مکرر نوآموزان این هفته صرفاً به آشناسازی و شناخت زندگی نامه خاتم الانبیاء به نواموزان اختصاص یافت . 

 

هفتـــــــــــه دوم : 

این هفته مصادف بود با روز دانش آموز ، بدین منظور توضیحاتی کوتاه در مورد روز دانش آموز به نوگلان عزیز داده شد .

 

 

هفتـــــــــــه سوم :

در هفته جاری ضمن برگزاری جلسه با اعضای محترم انجمن اولیاء و مربیان ، برنامه تغذیه هماهنگ با هدف خوردن تغذیه سالم در جمع دوستان و ترتیب برگزاری جلسه دیدار اولیاء و مربیان نیز داده شد .

 

هفتـــــــــــه چهارم : نوآموزان عزیز پیش ۲ در این هفته با رفتن به اردوی باشگاه کودک شور و نشاط تازه ای گرفتند و همچنین نوآموزان گل پیش ۲ در این هفته با برنامه شاد تزئین میوه های پاییزی همراه با گرفتن عکس یادگاری در کنار دوستانشان  آبان ماه را با نشاط به پایان رساندند.

 

آذر ماه

هفتـــــــــــه اول و دوم : به علت آلودگی هوا و تعطیلی های بسیار برنامه ی اردوی نوآموزان پیش ۲ ، تولدهای کلاسی و فیلمبرداری های نوآموزان کنسل شد .

 

هفتـــــــــــه سوم : با وجود تعطیلی مجدد پیش دبستانی ( آلودگی هوا ) سرکار خانم دکتر مختارنژاد از طرف اداره ی آموزش و پرورش ناحیه جهت آموزش بهداشت و انجام معاینات دهان و دندان نوآموزان اقدامات لازم را انجام دادند. 

 

هفتـــــــــــه چهارم : با نزدیک شدن به شب یلدا ، پیش دبستانی برای آشنایی نوآموزان با این شب و سنت های آن جشنی با حضور ننه سرما همراه با پذیرایی و عکاسی و فیلمبرداری ترتیب داد .

 

دی  ماه

هفتـــــــــــه اول : پیش دبستانی به علت آلودگی هوا تعطیل بود .

 

هفتـــــــــــه دوم : نوآموزان پیش دبستانی ۲ در کنار دوستان خود اردو رفتند تا پس از تعطیلی های پی در پی ایجاد انگیزه ایی دوباره برای عزیزان گردد . همچنین در این هفته جلسه آموزش خانواده با سخنرانی جناب آقای دکتر درخشانپور جهت آشناسازی خانواده ها با چگونگی همکاری این عزیزان در بهبود روند آموزشی نوآموزان برگزار شد . 

 

هفتـــــــــــه سوم : جهت بهبود و هماهنگی مربیان و اولیاء عزیز جلسه اولیا مربیان با استقبال فراوان اولیاء گرانقدر برگزار شد . 

 

بهمن  ماه

هفتـــــــــــه سوم :برگزاری جشن ۲۲بهمن و فیلم برداری از نوگلان عزیز انجام شد . همچنین برنامه پخت آش رشته جهت ایجاد انگیزه و شور همکاری  در نوآموزان عزیز صورت گرفت.

 

هفتـــــــــــه چهارم :عکس پرتره از نوگلان عزیز گرفته شد تا سالیان سال برایشان خاطرات این ایام ماندگار باشد.لازم به ذکر است در هفته جاری برای والدین عزیز پیش دبستانی یک و دو جلسه دیدار با مربیان تشکیل شد .همچنین تغذیه هماهنگ(لوبیا پلو) برای نوگلان عزیز در مقطع پیش دبستانی یک برگزار شد.

علاوه بر آن نوآموزان پیش دبستانی دو  به اردوی جنگ شادی رفتند تا شور و نشاط تازه ای بگیرند.

 

اسفند  ماه

هفتـــــــــــه اول :باتوجه به تعطیلی پیش دبستانی (به علت شیوع ویروس کرونا) ارسال کاربرگ ها و محتوای آموزشی مربوطه به خانواده های عزیز انجام شد.

 

هفتـــــــــــه دوم و سوم :آموزش آنلاین محتوای درسی توسط مربیان گرامی برگزار شد.

 

 

درباره ما

این واحد آموزشی در سال ۱۳۸۸ به همت گروهی از متخصصین و فرهنگیان با تجربه با بهره گیری از روشهای نوین آموزشی و پرورشی و محوریت رشد و توسعه خلاقیت در نوآموزان تأسیس گردید.

شعبه یک استعداد سبز

نشانی: پل بزرگمهر, خیابان بزرگمهر  – کوچه ی شهید چمران ( در امتداد مادی نیاصرم ) – پلاک ۲۲, پیش دبستانی استعداد سبز شعبه یک

تلفن: ۳۲۶۵۷۰۷۳-۰۳۱ ، ۳۲۶۵۷۰۷۲-۰۳۱

پیش دبستانی استعداد سبز